בנק פועלי אגודת ישראל משכנתאות

בנק פועלי אגודת ישראל (פאג"י) הוא בנק שהוקם ב-1977 ונועד בעיקר כדי לתת שירותים פיננסיים לציבור החרדי והדתי. כיום הבנק הוא חלק מקבוצת הבנק הבינלאומי ורוב הסניפים שלו נמצאים באזורים שבהם יש ריכוז גבוה של אוכלוסייה חרדית, כגון בני ברק וירושלים.

משכנתא בבנק פאג"י אינה מסופקת על ידי הבנק עצמו אלא מוצעת באמצעות הבנק הבינלאומי, שהוא הבנק החמישי בגודלו בישראל ומהווה בעצם מסגרת רחבה יותר לבנק פועלי אגודת ישראל ובנקים נוספים. הלקוחות של בנק פאג"י נחשבים גם ללקוחות של הבנק הבינלאומי ויכולים להיכנס לכל סניף מקבוצת הבינלאומי לצורך קבלת שירות בנושא משכנתאות או כל תחום אחר. זה מהווה יתרון ללקוחות של בנק פאג"י, כי הם נהנים מהיציבות, הביטחון והשירות הרחב שמציע בנק גדול אך גם מקבלים יחס אישי וייחודי בבנק המגזרי שלהם.

בנק פועלי אגודת ישראל משכנתאות – יתרונות נוספים

לבנק הבינלאומי יש מוניטין רב וניסיון בתחום המשכנתאות והוא מציע ללקוחות של בנק פאג"י מסלולי משכנתאות בריבית קבועה, משכנתאות צמודות למדד בריבית משתנה, הלוואות צמודות מט"ח ועוד. לבנק ישנו מערך של יועצי משכנתאות מן הציבור החרדי והדתי שמכיר את הצרכים והדרישות של האוכלוסייה הדתית ומספק להם את השירות הנדרש. יתרון נוסף של הבנק שהוא פועל לפי לוחות הזמנים ונוהגי הצניעות שמקובלים בציבור הדתי, מה שמאפשר לציבור זה נגישות גדולה יותר לשירות הבנקאי בבנק פאג"י.

בנק פאג"י משכנתאות – איפה נמצאים הסניפים?

הציבור שמעוניין לברר מידע על בנק פאג"י משכנתאות, יכול להיכנס לאחד מ-22 הסניפים של הבנק שממוקמים ברחבי הארץ . בנק פועלי אגודת ישראל משכנתאות הוא תת ענף ייחודי בתחום הבנקאות בישראל בכך שהוא נעשה על ידי עובדים מן הציבור החרדי בשביל האוכלוסייה החרדית ובהתחשב בצרכים המיוחדים שלהם. ניתן, למשל, לברר באמצעות בנק פאג"י על משכנתאות בבני ברק או שכונות חרדיות בירושלים, אלעד או מודיעין עילית.

משכנתא בבנק פאג"י- יצירת קשר טלפוני

כדי לברר איך לקבל באמצעות בנק פועלי אגודת ישראל משכנתא, ניתן לפנות למוקד הטלפוני של הבנק בטלפון *3360 מכל טלפון. המוקד מאויש על ידי צוותים של בנקאים מנוסים שיודעים לטפל באוכלוסיות הייחודיות לבנק פאג"י והוא פעיל בימים א'-ה' בשעות מ-7:15 בבוקר ועד 23:15 בערב. שעות הפעילות בימי ו' ובחגים הן משעה 7:15 ועד השעה 14:00.

אתר משכנתא גורו עובד בצמוד עם בנק פאג"י והבנק הבינלאומי וישמח לספק לך מידע אם אתה מעוניין לברר על משכנתא בבנק פאג"י. אנו יכולים לעשות את הבירורים והמשא ומתן הראשוני בשבילך, כך שכאשר תפנה לבנק עצמו, ההצעה כבר תהיה אטרקטיבית יותר ומותאמת לצרכים הייחודיים שלך. עליך לזכור שלקיחת משכנתא היא החלטה חשובה שתשפיע עליך לאורך שנים ולכן עדיף לקבל כמה שיותר מידע ממקצוענים. השאר את הפרטים שלך ואנו נדאג לחזור אליך בהקדם עם כל הפרטים.

Share on whatsapp