משכנתא חוץ בנקאית

מה זה משכנתא חוץ בנקאית? מדובר במשכנתא מכל גוף שאינו בנק, רוב חברות הביטוח והמוסדים הפיננסים ישמחו לתת לכם מכספם עבור: שיעבוד הנכס, הלוואה לכל מטרה משכנתא, הלוואות בלון, משכנתא ריבית פריים, משכנתא ללא הצמדה, בריבית קבועה או משתנה. לא תמיד התנאים יהיו טובים כמו בבנק כך שאם אין לכם אפשרות לקחת משכנתא מהבנק כך שלא תמיד יש ברירה. אם היסטורית האשראי שלכם מבולגנת, אם אתם בחובות והבנקים מסרבים לעזור ובאופן כללי אם אתם צריכים משכנתא והבנק מסרב – משכנתא חוץ בנקאית עשויה להיות הפתרון עבורכם.

בנוסף גם משכנתא גורו מציעה לכם משכנתא חוץ בנקאית בתנאים משתלמים כנסו ובדקו זכאות!

בדקו זכאות להלוואה והגישו בקשה אונליין,
ציינו את סכום, בחרו מטרת ההלוואה וקבלו הצעה מתשלמת!

מהו סכום ההלוואה?

{{form.range.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}} ש"ח
2,000,000₪
10,000₪
{{errors}}

מהי מטרת ההלוואה?

הלוואה גרייס
הלוואה תמורת משכון דירה
הלוואה משלימה למשכנתא
הלוואת גישור
הלוואה כנגד נכס
הלוואת בלון
הלוואה כנגד קרן השתלמות
סגירת חובות
שיפוץ בית
רכישת רכב
עזרה לבן משפחה
הלוואת גישור קרן השתלמות
הלוואת בלון קרן השתלמות
הלוואה עיסקית
סיבה אחרת

לקבלת הצעה להלוואה - השאירו שם מלא ומספר טלפון

{{errorName}}
{{errorPhone}}

סטטוס משפחתי?

רווק
נשוי
גרוש
אלמן
הורה יחידני
ידוע לציבור

היכן אתה מתגורר?

שכירות
אצל ההורים
אחר

האם בבעלותך נכס?

כן
לא
יותר מאחד

כמה משכנתא קיימת על הנכס/ים שבבעלותך?

עד 500 אלף ש"ח
חצי מיליון עד מיליון ש"ח
מעל מיליון ש"ח
אין משכנתא

מהו סטטוס התעסוקה שלך?

שכיר
עצמאי
פנסיונר
לא עובד
עתודאי

האם ברשותך הלוואות נוספות כרגע?

כן
לא

האם חזרו צ'קים או הוראות קבע?

כן
לא

האם סורבת להלוואה בבנק?

כן
לא

כמעט סיימנו, האם יש לך קופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה ללא הלוואות פעילות כנגדן?

כן
לא

האם יש לך כרטיס אשראי (לא דיירקט)?

כן
לא

{{this.form.name}}, יצאת זכאי להלוואה משתלמת!

בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם גוף פיננסי מוביל ויספק לך עד 10 הצעות משתלמות להלוואה בתנאים מובילים, יספק לך השוואה וסיוע לקבלת המימון באופן מהיר ומשתלם!

למה צריך לשים לב כשלוקחים משכנתא חוץ בנקאית?

צריך לשים לב שלגורם יש ברשותו רישיון למתן אשראי. רק גופים פיננסים מוכרים הכפופים לפיקוח. מעבר לזה, בגלל שהמטרה בלקיחת משכנתא חוץ בנקאית היא לחזור למערכת הבנקאית בסופו של דבר חשוב שתהיה תחנת יציאה הגיונית בלי עמלת פירעון מוקדם או שתהיה עמלה קטנה ככל האפשר בהתאם לאילוצים.

זה שהבנק סירב להלוות לכם כסף לא אומר שכדאי לקפוץ על ההלוואה הראשונה הנקלעת לדרכם ובדרך כלל משכנתאות חוץ בנקאיות מתחילות ב-6% אחוז ריבית ומגיעות עד ל-16% (עבור אלו שמצבם חמור מאוד) לכן חשוב לקרוא הכל במשנה זהירות ולא למהר לקחת את הכסף.

מי נותן משכנתא חוץ בנקאית?

כיום יש מגוון של חברות שמציעות הלוואות לדיור ומשכנתאות חוץ בנקאיות. חלק מהחברות הן מהמוכרות והגדולות במשק, כמו חברות ביטוח שונות, לדוגמא, וחלקן הן חברות פרטיות וקטנות יותר. החברות קובעות בעצמן את התנאים השונים לנתינת הלוואות או משכנתאות אך עם זאת יש גם רגולציה מסוימת מצד המדינה ולא מדובר בשוק פרוץ ללא גבולות וחוקים.

לקיחת משכנתא חוץ בנקאית כיום הפכה לפופולארית יותר ובגלל התחרות הגדולה יותר בשוק המשכנתאות החוץ בנקאיות, הריבית והעמלות שדורשות החברות הללו יורדת. זה אומר שעם סקר שוק נכון והתמקחות על התנאים של המשכנתא, תוכלו להשיג הנחות משמעותיות. יש לזכור גם, שלקיחת אשראי מחברה חוץ בנקאית לא חוסמת מכם הלוואה בנקאית בעתיד, כך שעל ידי בחירה במשכנתא חוץ בנקאית, אתם משאירים את כל האופציות פתוחות.

מה היתרונות במשכנתא חוץ בנקאית?

המשכנתא יכולה להתאים לכולם אך מלכתחילה מתאימה יותר לאנשים שכבר פנו אל הבנקים ונענו בסירוב מסיבה כלשהי. הבנק מעוניין להגן על כספו ולכן בודק את דורשי ההלוואות מכל כיוון. כאשר פונים לגופים חוץ בנקאיים, הליך הרישום והחיתום פחות נוקשה, דרישות האשראי פחות גבוהות וגם לווים ללא הון עצמי או עבודה קבועה לאורך שנים יכולים לקבל משכנתא.

יש לזכור- ריבית מתגמלת סיכון לכן ככל שמתן ההלוואה ללווה מסוכנת יותר כך הריבית תהיה יותר גבוהה.

יתרונות נוספים:

  • פתרון מהיר לחובות והוצאה לפועל.
  • במקרים מסוימים אחוז מימון יותר גבוהה.
  • גמישות גדולה יותר כלפי אופי הלקוח הכוללת מגוון מסלולים עם אפשרות אפילו למוגבלים בבנק והוצאה לפועל.

למה כדאי לקחת משכנתא חוץ בנקאית?

לא תמיד כדאי. 

חשוב להבין – הבנקים הם המובילים בתנאים למשכנתאות וזאת לא תחרות שחברות הביטוח יכולות לנצח ועם זאת התנאים לקבלת משכנתא בבנק החמירו עם השנים וכיום כל צ'ק שחזר או תיק הוצאה לפועל יכולים לשבש את נתוני האשראי (BDI) ומבחינת הבנק BDI שלילי משמע דגל אדום להלוואות. רישום שלילי ב-DBI יכול להישאר בין 3 ל-5 שנים עד שנמחק ובשנים הללו הלקוח יתקשה לקבל הלוואה. מזל שיש אחרות.

חברות ביטוח,קרנות נדל"ן פרטיות, קרנות הון להשקעה וקרנות חברתיות הן חלק קטן ממגוון המוסדות הפיננסים שיכולים להעמיד לרשותך משכנתא ארוכת טווח עם אחוזי מימון גבוהים יותר מהבנק ויותר "גמישות" מה שמחלק את הלווים לשתיים: אנשי עסקים שרוצים להאיץ את העסקים והנכסים ברשותם ומסורבי הלוואה מבנקים .שמטרתם במשכנתא כזאת בסופו של דבר לצאת מחובות ולמחזר אותה עבור משכנתא משתלמת יותר בבנק.

כאמור, המשכנתא הזו תהיה בתנאים שונים מאלו שהבנק יכול להציע לכם, לרוב פחות משתלמים בטווח הארוך, אך אם אתם ממש רוצים לרכוש דירה והבנק סירב להעניק לכם משכנתא, זוהי ההזדמנות היחידה שלכם לעשות זאת בצורה לגיטימית ובטוחה. השאלה שאתם אמורים לשאול את עצמכם היא האם תוכלו לעמוד בהלוואות משכנתא במימון חוץ בנקאי, ותצטרכו לענות עליה במלוא הכנות – הרי יש סיבה לכך שהבנק סירב לכם מלכתחילה.

אם אתם מצפים שבעתיד הרחוק ייכנס לכם סכום כסף גדול מאוד מפרויקט שאתם מקימים בימים אלו או מירושה שתקבלו, הרי שלקיחת הלוואה שכזו היא אפשרות סבירה, אך שימו לב: עשו זאת אך ורק אם יש לכם עירבון לכך שאכן יכנס לחשבונכם סכום כסף גבוה בהמשך. אם הסיכון הוא גבוה או אפילו בינוני, כדאי לכם להימנע מלקיחת הלוואת משכנתא חוץ בנקאית ולחכות עם רכישת הדירה.

מתי מומלץ לקחת את המשכנתא הזו?

ישנו מקרה אחד וספציפי מאוד שבו משכנתא שכזו יכולה לעזור לכם, אך גם כאן מדובר במוצא אחרון. אם אתם צריכים סיוע בהגעה להסכמה על הסדר חובות מול הוצאה לפועל, תוכלו לקבל פתרון מהיר בעזרת לקיחת הלוואה שכזו. משום שזוהי הלוואה שניתנת באופן מהיר יחסית, משכנתא חוץ בנקאית לבעלי תיקים בהוצאה לפועל יכולה להיעשות עוד לפני שההליך יגיע לשלב של חקירת יכולת, וכך בעצם תספקו לכם הגנה בטווח המידי.

במצב שתואר, שימו לב שאתם לוקחים משכנתא אך ורק על הסכום שדרוש לכם ולא יותר מכך, משום שמשכנתא חוץ בנקאית יכולה להיות קשה מאוד להחזרה – אל תתפתו ותתייחסו אליה כאל הלוואה שתשרת אתכם גם למטרות אחרות אם אתם כבר נמצאים תחת חובות.

לאילו תנאים אפשר לצפות בהלוואה חוץ בנקאית?

ישנם מספר מסלולים למשכנתאות שחברות הביטוח יכולות להציע לכם, והם לא כל כך שונים ממה שהבנק מציע, אך מצומצמים יותר. חלקם משתלמים יותר וחלקם פחות, אך כל זאת כמובן בהתאם למצבכם הנוכחי ולעתיד הכלכלי שלכם. להלוואות חוץ בנקאיות כלל ביטוח מציעה למשל 5 מסלולים:

החברה מציעה מימון של עד 60% בפריסה לאורך של עד 30 שנה, וגם אפשרות למחזור וגרירה של המשכנתא.

רוצים לדעת אילו עוד הצעות מחכות לכם ואיך לבחור את המשכנתא המשתלמת ביותר? היעזרו ביועצים שלנו, שיכינו אתכם לקראת הפגישה עם חברת הביטוח ויספקו לכם את כל הידע שדרוש לכם ואשר ימנע מכם אפשרות לחתימה שתכניס אתכם לחובות מיותרים.

אתר משכנתא גורו עובד עם חברות רציניות ומקצועיות רבות בתחום במשכנתאות החוץ בנקאיות. אם אתה מעוניין לקנות דירה בקרוב, אנו נוכל להמליץ לך על מסלול משכנתא חוץ בנקאית שמתאים ספציפית לך ללא צורך בבזבוז זמן מיותר. השאר את הפרטים שלך ואנו נחזור אליך בהקדם.

לקריאה נוספת:

ניתן לקבל משכנתא חוץ בנקאית גם אם הבנק שלי מסרב לתת לי משכנתא?

צפה בתשובה

רוב הסיכויים שכן אבל כדאי לקחת בחשבון שאם הבנק סרב אולי לקחת משכנתא בכל זאת זה לא רעיון טוב. בכל מקרה יש המון גופים שמתמחים במתן הלוואות ומשכנתאות למסורבים. הריביות קצת יותר גבוהות.

האם ייעוץ המשכנתא בבנק יכול להמליץ לי על משכנתא חוץ בנקאית?

צפה בתשובה

לא. יועץ המשכנתא של הבנק מחויב לבנק ולמה שהבנק מציע. יועץ חיצוני לעומת זאת מחויב ללקוח. נכון, הוא עולה כסף אך לרוב הוא חוסך הרבה יותר ויכול במקרים מסוימים לשכנע בנקים לאחר שסירבו.

מה אחוז המימון שניתן לקבל במשכנתא חוץ בנקאית?

צפה בתשובה

חברות הביטוח יכולות להציע עד 80% מימון מאחר ואינן כפופות למפקח על הבנקים.

Share on whatsapp