ביטוח משכנתא לחולים

אנשים רבים מוותרים על החלום לרכוש דירה בשל מצבם הבריאותי, בייחוד כשמדובר בחולים שסובלים ממחלות קטלניות, זאת משום שחברות הביטוח לא נותנות ביטוח חיים למשכנתא לחולי סרטן, HIV, סוכרת ועוד, אך למזלכם, ליועצי המשכנתאות המומלצים שלנו יש לא מעט פתרונות. הכנו עבורכם מדריך שיסקור את האפשרויות העומדות בפינכם וכמובן הצעות לביטוחים מוזלים.

כמה מגיע לכם לחסוך בביטוח המשכנתא? בואו נבדוק!
השאלון הבא יחשב כמה חיסכון מגיע לכם, ללא עלות ובתוך פחות מדקה.

{{dataForm.name}}
{{validName}}
גיל נבחר: {{dataForm.age}}
{{step.buttonNext}}
{{error}}

אני מאשר שקראתי את תנאי השימוש והפרטיות ואני מסכים להם,
וכי פרטיי ישמש לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים, לרבות בנוגע לתוכניות ביטוח או מוצרים פנסיוניים.

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

{{errorTerms}}

כבר בשלב הבא מחכות לך תוצאת הבדיקה הראשונית.
תרצה לקבל גם דו"ח מסכם של הביטוחים שלך עם המלצות נוספות להוזלה?
הדו"ח מתקבל באמצעות סוכן ביטוח בעל רישיון משרד האוצר, השירות ניתן ללא עלות.
אנא הכנס מספר תעודת זהות ותאריך הנפקה:

{{ssnError}}

(המידע נועד לבדיקת ואיתור הביטוחים הקיימים באתר "הר הביטוח", או לשם בניית הצעה לביטוח חדש מותאם אישית למבוטח, לעולם לא נעשה שימוש לרעה במידע זה)

זכאותך לחיסכון בביטוח המשכנתא גבוהה!

על סמך המידע שהזנת בשאלון, ועל בסיס הניתוח שלי – מסתמן כי זכאותך להשגת חיסכון מקסימאלי בפוליסת ביטוח המשכנתא נמצאת בסבירות גבוהה מאוד.

ייתכן ונצליח לחסוך עבורך עשרות אלפי שקלים במצטבר בהוצאה עבור ביטוח המשכנתא באמצעות:

  1. התאמת הצעה הביטוח לצרכייך האישיים, ולנתונים העדכניים של העסקה – שווי הנכס, גובה ההלוואה, מינך, גילך וסטטוס העישון שלך.
  2. מחזור המשכנתא אחת לתקופה והקטנת יתרת ההלוואה.
  3. השוואת מחירים בין חברות הביטוח.
  4. מיקוח מול הבנקים וחברות הביטוח להוזלה מיידית.
  5. בדיקת שאר הביטוחים עבורך ועבור משפחתך כדי לבחון הוזלה באפיקים נוספים.

בשעות הקרובות סוכן ביטוח מוסמך ובעל רישיון פנסיוני ייצור איתך קשר ויסייע באפיון של הפוליסה החסכונית ביותר עבורך.

מה הבעיה בקבלת ביטוח חיים למשכנתא לחולים?

כדי לרכוש ביטוח חיים, ולא משנה לאיזו מטרה, חברת הביטוח מחייבת את המבוטח העתידי למלא הצהרת בריאות, שעל פיה ייקבע האם אפשר לבטח את האדם ואילו תנאים יקבל בביטוח שלו. אם עברתם את הבדיקה של חברת הביטוח, תקבלו אפשרות לרכוש ביטוח עם תוספת במחיר לעומת המבוטחים שאינם סובלים ממחלות. אך במקרים מסוימים, למשל כשרוצים לקבל ביטוח חיים למשכנתא לחולי לב, לא מתקבלים לביטוח חיים וכתוצאה מכך לא מקבלים משכנתא.

3 פתרונות אפשריים לבעיה על פי יועצי משכנתאות מומלצים מטעמנו

ברור לכולם שמצב שכזה הוא לא הגיוני – שאדם לא יוכל לקבל משכנתא רק מכיוון שהוא חולה. אז מה עושים אם לא מקבלים ביטוח חיים למשכנתא לחולי סכרת, בעיות קשות בכליות או מחלות אחרות? ליועצים של משכנתא גורו יש כמה פתרונות בשבילכם:

  1. ביטוח חיים ללא הצהרת בריאות

עד לא מזמן כמעט אף חברה לא סיפקה ביטוח חיים למשכנתא לחולי כליות או בעיות בריאותיות אחרות, אך בשנת 2018 נכנס לתוקף חוק שעל פיו חברות הביטוח צריכות לספק לחולים מסלול ביטוח חיים ללא חיתום. עבור ביטוח שכזה אין צורך לעבור בדיקה רפואית ולקבוע האם החולה יוכל לקבל אותו או לא על פיה. עם זאת, הביטוח הזה מגיע עם כמה מגבלות ודגשים:

  • סכום הביטוח המרבי לא יהיה יותר מ-350,000 שקלים.
  • גיל הכניסה המקסימלי הוא 60 וגיל תום הביטוח הוא 67.
  • תוחלת חייו הצפויה של המבוטח צריכה להיות גבוהה מ-5 שנים.
  • בשלושת השנים הראשונות הביטוח מכסה מוות כתוצאה מתאונה בלבד.
  • המשכנתא שתקבלו תהיה על סכום שאינו גבוה ממיליון שקלים ולמשך תקופה שלא עולה על 15 שנים.

חשוב לדעת שמדובר בביטוח יקר מאוד ביחס לביטוחי חיים אחרים, לעיתים אפילו פי 10. לכן לא תמיד כדאי ללכת על האפשרות החדשה הזו ומומלץ לבדוק אפשרויות אחרות.

  1. לבן / בת הזוג שלכם יש הכנסה גבוהה ומספקת

לבנק חשוב לדעת שהוא יקבל חזרה את כספו, אך לא משנה לו ממי – לכן כשמדובר בזוג שרוכש דירה, אם אחד מהם בריא ובעל הכנסה גבוהה ו-40% ממנה (נטו) שווה לסכום ההחזר החודשי, יכול מאוד להיות שרק ממנו תידרש הצהרת בריאות ולא מבן או בת הזוג החולים. במצב ההפוך, שבו בן או בת הזוג חולים למשל במולטיפל סקלרוסיס והם אלו שמרוויחים יותר, לא ניתן להסתמך על כך שהבנק ייתן הלוואה ללא ביטוח חיים למשכנתא לחולי טרשת נפוצה.

  1. יש לכם נכסים אחרים

אם אתם למשל חולים במחלת מעי דלקתית ולא קיבלתם ביטוח חיים למשכנתא לחולי קרוהן, יכול להיות שהבנק יוותר על הצורך בחיתום ובביטוח אם תציגו נכסים נוספים שקיימים ברשותכם. כמו בדוגמה הקודמת, גם כאן הבנק עדיין ידרוש ביטוח חיים מבן או בת הזוג הבריאים. עם זאת שימו לב שיתכן כי הבנק ידרוש שיהיה לכם ביטוח תאונות אישיות, זאת כדי שתהיה לו ערובה מסוימת למקרה של פטירה, אפילו אם לא מהמחלה.

  1. ביטוח חיים למשכנתא לחולי איידס

בחברות ביטוח מסוימות, כמו כלל ביטוח למשל, מציעים ביטוח חיים למשכנתא לאנשים שחיים עם HIV ללא תקופת אכשרה. עם זאת, שלא כמו במקרה של ביטוח חיים ללא חיתום, כאן יש למלא שאלון רפואי מלא שכולל:

  • הצגת אישורים רפואיים על מצבו הבריאותי של מבקש הביטוח
  • בדיקת CD4 ועומס ויראלי
  • מידע על משך זמן נטילת תרופות HAART + תגובה וציות לטיפול

החברה לא מתחייבת לאשר את ביטוח החיים לכל מועמד שחולה באיידס, אך אלו שלא קיבלו ממנה ביטוח יכולים עדיין לגשת למסלול ביטוח חיים ללא חיתום

אתם מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו לקבלת ייעוץ ראשוני חינם בנושא קבלת משכנתא ללא ביטוח חיים, ואנחנו נשמח לענות על כל השאלות שלכם ולתת לכם מידע שיעזור לכם להבין איך לקבל משכנתא בתנאים משתלמים ולהגשים את החלום לקנות דירה על אף הקשיים שמעמיסים עליכם חברות הביטוח.

Share on whatsapp