ביטוח משכנתא 13 שנה

כמה מגיע לכם לחסוך בביטוח המשכנתא? בואו נבדוק!
השאלון הבא יחשב כמה חיסכון מגיע לכם, ללא עלות ובתוך פחות מדקה.

{{dataForm.name}}
{{validName}}
גיל נבחר: {{dataForm.age}}
{{step.buttonNext}}
{{error}}

אני מאשר שקראתי את תנאי השימוש והפרטיות ואני מסכים להם,
וכי פרטיי ישמש לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים, לרבות בנוגע לתוכניות ביטוח או מוצרים פנסיוניים.

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

{{errorTerms}}

כבר בשלב הבא מחכות לך תוצאת הבדיקה הראשונית.
תרצה לקבל גם דו"ח מסכם של הביטוחים שלך עם המלצות נוספות להוזלה?
הדו"ח מתקבל באמצעות סוכן ביטוח בעל רישיון משרד האוצר, השירות ניתן ללא עלות.
אנא הכנס מספר תעודת זהות ותאריך הנפקה:

{{ssnError}}

(המידע נועד לבדיקת ואיתור הביטוחים הקיימים באתר "הר הביטוח", או לשם בניית הצעה לביטוח חדש מותאם אישית למבוטח, לעולם לא נעשה שימוש לרעה במידע זה)

זכאותך לחיסכון בביטוח המשכנתא גבוהה!

על סמך המידע שהזנת בשאלון, ועל בסיס הניתוח שלי – מסתמן כי זכאותך להשגת חיסכון מקסימאלי בפוליסת ביטוח המשכנתא נמצאת בסבירות גבוהה מאוד.

ייתכן ונצליח לחסוך עבורך עשרות אלפי שקלים במצטבר בהוצאה עבור ביטוח המשכנתא באמצעות:

  1. התאמת הצעה הביטוח לצרכייך האישיים, ולנתונים העדכניים של העסקה – שווי הנכס, גובה ההלוואה, מינך, גילך וסטטוס העישון שלך.
  2. מחזור המשכנתא אחת לתקופה והקטנת יתרת ההלוואה.
  3. השוואת מחירים בין חברות הביטוח.
  4. מיקוח מול הבנקים וחברות הביטוח להוזלה מיידית.
  5. בדיקת שאר הביטוחים עבורך ועבור משפחתך כדי לבחון הוזלה באפיקים נוספים.

בשעות הקרובות סוכן ביטוח מוסמך ובעל רישיון פנסיוני ייצור איתך קשר ויסייע באפיון של הפוליסה החסכונית ביותר עבורך.

מהי פוליסת ביטוח משכנתא 13 שנה?

המאפיין המבחין של פוליסה חדשנית זו הוא תקופת התשלום המוגבלת של 13 שנים, בניגוד לתקופות הרגילות של 25 או 30 שנה, המספקת נשימה כלכלית ניכרת למבוטח. זה מאפשר ליהנות מכיסוי ביטוחי עד תום תקופת המשכנתא, ללא עלויות נוספות וללא קשר לשינויים בריאותיים בשנים המאוחרות של הלווים. 

על מה משפיע ביטוח משכנתא 13 שנה?

חשוב לציין שעלויות ביטוח בריאות, כגון ביטוח בריאות פרטי, ביטוח סיעודי ותשלומי קופות חולים, נוטות לעלות ככל שהמבוטח מזדקן. מכאן שהקלה בנטל תשלומי ביטוח חיים למשכנתא בתקופה זו מסייעת בשיפור היציבות הכלכלית וההכנסה הפנויה של המשפחה. במילים אחרות, האפשרות לרכוש ביטוח משכנתא לתקופה של 13 שנה בלבד היא בעלת השפעה רחבה על הוצאות משק הבית של בני גיל הזהב.

למה צריך ביטוח משכנתא 13 שנה?

ביטוח חיים למשכנתא, על אף שהוא נושא עומס כלכלי משמעותי עבור משפחות רבות, חיוני לשמירה על תשלומי המשכנתא מפני אירועים בלתי צפויים, כגון פטירת הלווה. הבנקים מחייבים ביטוח כזה כדי להבטיח שתשלומי המשכנתא יתקיימו כהלכה. במקרה מצער של פטירת הלווה, חברת הביטוח מחויבת לסלק את יתרת התשלומים, וכתוצאה מכך פירעון מלא של המשכנתא ובכך לשחרר את בית המשפחה מגבולות המשכנתא. דרישה זו אינה ניתנת למשא ומתן עבור כל לווי המשכנתא בישראל, ורק לבנק המלווה יש סמכות להקל על תנאי מוקדם זה.

מה משפיע על המחיר של ביטוח משכנתא מלבד מספר השנים?

מספר גורמים ממלאים תפקיד בקביעת עלות ביטוח החיים, כגון גיל המבוטח, היסטוריה רפואית, מחלות נפוצות והרגלי עישון. מעניין שבניגוד לביטוחים אחרים, לביטוח חיים למשכנתא אין מחיר קבוע לכל התקופה; במקום זאת, היא משתנה, ועולה ככל שהלווה מזדקן. אבל בניגוד לציפיות הפוטנציאליות, פוליסת ביטוח משכנתא ל-13 שנים אינה משתווה בהכרח לתשלום חודשי גבוה יותר בהשוואה לפוליסות ביטוח מסורתיות. 

איך בוחרים פוליסת ביטוח למשכנתא לתקופה ארוכה?

מומלץ מאוד לסקור תקופתית של ביטוחי משכנתא קיימים, גם כאשר התעריפים נראים נמוכים יחסית. ככל שתחום הביטוח והמשכנתאות מתפתחים, הם מציגים לעתים קרובות פוליסות חדשות המציעות תנאים משתלמים יותר. רוב האנשים בוחרים בפוליסת ביטוח משכנתא ומתמידים בה, מבלי לדעת שניתן לשנות אותה בכל שלב כדי להתאים לתנאים נוחים יותר מבחינה כלכלית, ובכך פוטנציאל לחסוך סכום כסף משמעותי.

האם כל הפוליסות מאפשרות לרכוש ביטוח חיים למשכנתא לתקופה של 13 שנה?

קיימים הבדלים מובהקים בין ביטוח חיים לביטוח משכנתא, המחייבים בדיקה מדוקדקת. קיימים היום פתרונות יצירתיים לביטוח משכנתא שונים, כמו פוליסות המציעות כיסוי חינם מהשנה ה-13 או ה-15 ואילך. למשכנתאות לטווח קצר, ישנן אפשרויות המעניקות הנחות מסיביות לשש השנים הראשונות או הנחות משמעותיות לכל התקופה. 

איך בוחרים פוליסת ביטוח למשכנתא ל-13 שנה?

כל מבוטח מוערך על בסיס אישי, ומבטיח את ההתאמה הטובה ביותר בכל חברות הביטוח והמסלולים. חברות הביטוח מציעות בדרך כלל פוליסות סטנדרטיות ללא התאמה אישית. עם זאת, מומלץ לנתח את מאזן התשלומים לאורך תקופת הביטוח כדי לקבוע את האפשרויות הרווחיות ביותר. ההבדלים בסכומי הפרמיה יכולים להיות משמעותיים. גישה זו מבטיחה כי ביטוח משכנתא מותאם לצרכי הלקוח ולא לפי תבנית מוגדרת מראש.

האם הבנקים יכולים לחייב רכישת ביטוח משכנתא לתקופה מסוימת?

ביטוח משכנתא משמש להגנה על האינטרסים של הבנק בכך שהוא מבטיח שסכום ההלוואה יוחזר במלואו במקרה של פטירת בעל המשכנתא (ביטוח חיים) או נזק מהותי לנכס הממושכן (ביטוח מבנה). עם זאת, הבנקים אינם יכולים לחייב רכישת ביטוחים מסוג זה עבור הלוואות בסכום של 30,000 ש"ח או פחות או כאשר היתרה הנותרת נמוכה מ-30,000 ש"ח. כאשר יתרת ההלוואה יורדת מתחת לסכום זה, על הבנק ליידע את הלווה על אפשרות ביטול פוליסות הביטוח. באופן דומה, אם יתרת ההלוואה נמוכה משווי הקרקע, הבנק לא יכול לדרוש ביטוח.

מה כלול בפוליסת ביטוח למשכנתא של 13 שנה?

צפה בתשובה

חשוב לשים לב לחופש הבחירה של המבוטח בין ספקי ביטוח, בין אם באמצעות סוכנות הביטוח של הבנק ובין אם באמצעות מבטח פרטי.

האם ביטוח משכנתא ל-13 שנה שקונים דרך הבנק כולל כיסוי לתכולה?

צפה בתשובה

ביטוח משכנתא המתקבל דרך הבנק אינו מכסה את תכולת הנכס. מכאן שאם ביטוח תכולה מובטח באמצעות מבטח פרטי, הלווה יצטרך ליצור אינטראקציה עם שני מבטחים שונים ולשלם השתתפות עצמית במקרה של נזק למבנה ולתכולתו.

איזה מידע מוסרים כדי לקנות ביטוח למשכנתא בתוקף של 13 שנה?

צפה בתשובה

מסירת פרטים כוזבים או העלמת פרטים במהלך רכישת הביטוח עלולה לגרום לאי תשלום או תשלום חלקי של כספי הביטוח או לעיכוב בקבלת הכספים הדרושים.

Share on whatsapp