התנאים להלוואות גישור

אם אתם מעוניינים לשפר דיור ולקנות דירה מתאימה יותר לצרכים הנוכחיים שלכם, סביר להניח שתרצו למכור את הדירה הקיימת לצורך מימון הדירה החדשה. במצב כזה, נוצר פתח לבעיות מבחינת לוחות זמנים – יכול להיות מצב שכבר מצאתם את דירת חלומותיכם במיקום נפלא ומחיר נהדר אבל אין לכם עדיין קונה לדירה הנוכחית. מה עושים במצב כזה?

בדקו זכאות להלוואה והגישו בקשה אונליין,
ציינו את סכום, בחרו מטרת ההלוואה וקבלו הצעה מתשלמת!

מהו סכום ההלוואה?

{{form.range.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}} ש"ח
2,000,000₪
10,000₪
{{errors}}

מהי מטרת ההלוואה?

הלוואה גרייס
הלוואה תמורת משכון דירה
הלוואה משלימה למשכנתא
הלוואת גישור
הלוואה כנגד נכס
הלוואת בלון
הלוואה כנגד קרן השתלמות
סגירת חובות
שיפוץ בית
רכישת רכב
עזרה לבן משפחה
הלוואת גישור קרן השתלמות
הלוואת בלון קרן השתלמות
הלוואה עיסקית
סיבה אחרת

לקבלת הצעה להלוואה - השאירו שם מלא ומספר טלפון

{{errorName}}
{{errorPhone}}

סטטוס משפחתי?

רווק
נשוי
גרוש
אלמן
הורה יחידני
ידוע לציבור

היכן אתה מתגורר?

שכירות
אצל ההורים
אחר

האם בבעלותך נכס?

כן
לא
יותר מאחד

כמה משכנתא קיימת על הנכס/ים שבבעלותך?

עד 500 אלף ש"ח
חצי מיליון עד מיליון ש"ח
מעל מיליון ש"ח
אין משכנתא

מהו סטטוס התעסוקה שלך?

שכיר
עצמאי
פנסיונר
לא עובד
עתודאי

האם ברשותך הלוואות נוספות כרגע?

כן
לא

האם חזרו צ'קים או הוראות קבע?

כן
לא

האם סורבת להלוואה בבנק?

כן
לא

כמעט סיימנו, האם יש לך קופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה ללא הלוואות פעילות כנגדן?

כן
לא

האם יש לך כרטיס אשראי (לא דיירקט)?

כן
לא

{{this.form.name}}, יצאת זכאי להלוואה משתלמת!

בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם גוף פיננסי מוביל ויספק לך עד 10 הצעות משתלמות להלוואה בתנאים מובילים, יספק לך השוואה וסיוע לקבלת המימון באופן מהיר ומשתלם!

לרוב, האינסטינקט הראשוני שלנו יהיה להילחץ ולהתחיל לעסוק במכירת הדירה הישנה עשרים וארבע שעות ביממה. זאת במטרה להספיק ולמכור את הדירה הישנה לפני ש"יחטפו" את הדירה החדשה שמצאנו. מצב כזה הוא איננו אידאלי – לא מבחינת הבריאות הגופנית והנפשית שלנו, ולא בבחינה פיננסית. זאת מכיוון שהקונים הפוטנציאליים ישימו לב שאנו לחוצים למכור, ולכן הם יכולים להכתיב לנו את התנאים שלהם. בדיוק למצבים כאלה נועדה הלוואת גישור.

מהם התנאים להלוואות גישור?

הלוואת גישור הינה הלוואה הניתנת על ידי הבנק לתקופה קצרה יחסית, משנה עד שלוש שנים, כאשר הביטחונות כנגד ההלוואה הם נכסים לא נזילים שקיימים ברשותנו. נכס לא נזיל כזה יכול להיות נדל"ן, כמו בדוגמא שהבאנו למעלה, אך גם תכנית חיסכון או קרן השתלמות שצריכה להפוך לזמינה עוד זמן קצר יחסית. כמובן שהבנק עושה בדיקות קפדניות ומבקש אישורים רבים לצורך הוכחה שהביטחונות אכן קיימים ויהפכו לנזילים, אך לאחר שהדבר הוכח והסיכון מבחינת הבנק יורד, ניתן לקבל את ההלוואה בתנאים טובים יחסית.

כיצד משלמים ריבית הלוואת גישור?

בדומה למסלולי המשכנתאות שקיימים בבנקים, גם במסגרת הלוואת גישור קיימים מסלולים שונים שניתן לבחור בהתאם להעדפות האישיות של כל לווה ולווה. לדוגמא, במידה שבוחרים במסלול פריים, ריבית הלוואת גישור תהיה צמודה להחלטות החודשיות של בנק ישראל בנוגע לריבית במשק – במידה והריבית עולה, כך גם יעלו התשלומים החודשיים. אם בנק ישראל מוריד את הריבית, אז גם תשלמו פחות עבור ההלוואה. בנוסף קיימים גם מסלולים עם ריבית הצמודה למדד או ריבית הצמודה למטבע חוץ.

כיצד מחזירים את הלוואת הגישור?

קיימות שתי אפשרויות של החזר ההלוואה. האחת היא החזר חד פעמי של ריבית וקרן בסוף תקופת ההלוואה והשנייה היא החזר ריבית חודשי, כאשר רק הקרן מוחזרת בתשלום אחד בסוף התקופה. לשתי האופציות יש יתרונות וחסרונות והבחירה באחת מהן היא אינדיבידואלית. כמובן שקיימת אפשרות גם להחזיר את ההלוואה לפני תום התקופה במידה והכסף שלכם הפך לנזיל מוקדם יותר ממה שחשבתם.

יש לציין גם, כי לפני נטילת הלוואת הגישור ובחירת המסלול שבו אתה מעוניין, מומלץ לעשות שימוש במחשבון הלוואת גישור. בדומה למחשבון משכנתא, הוא יעזור לך לתכנן טוב יותר את החזר ההלוואה בהתאם ליכולת הכלכלית שלך.

במידה ואתה רוצה לדעת עוד על הלוואות גישור, אנו באתר משכנתא גורו למשכנתאות נשמח לסייע לך ולענות על שאלותיך. פנה אלינו כבר היום על ידי השארת פרטים בעמוד זה ואנו ניצור אתך קשר בהקדם האפשרי.

Share on whatsapp