ביטוח משכנתא לחולים בקרדיומיופתיה

קרדיומיופתיה היא שם כללי למצבים שונים שבהם מבנה הלב ותפקודו אינם תקינים, שכיחותה כ-0.2% מהאוכלוסייה הכללית. יש שלושה סוגים עיקריים של קרדיומיופתיה – מורחבת, היפרטרופית ורסרקטיבית. קרדיומיופתיה מורחבת היא המחלה הנפוצה ביותר שנובעת מהיחלשות של שריר הלב, והתסמינים המוכרים של המחלה הם קוצר נשימה, תשישות, בצקות ברגליים ועוד.

חשוב לדעת כי ברוב המקרים קרדיומיופתיה היא מחלה כרונית המתקדמת בהדרגה. במקרים רבים אין למחלה מרפא והטיפולים נועדו להאט את הפגיעה בפעילות הלב ולהפחית את התסמינים. חולים עלולים לסבול מסיבוכים של המחלה כמו אי ספיקת לב והפרעות בקצב הלב.

כמה מגיע לכם לחסוך בביטוח המשכנתא? בואו נבדוק!
השאלון הבא יחשב כמה חיסכון מגיע לכם, ללא עלות ובתוך פחות מדקה.

{{dataForm.name}}
{{validName}}
גיל נבחר: {{dataForm.age}}
{{step.buttonNext}}
{{error}}

אני מאשר שקראתי את תנאי השימוש והפרטיות ואני מסכים להם,
וכי פרטיי ישמש לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים, לרבות בנוגע לתוכניות ביטוח או מוצרים פנסיוניים.

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

{{errorTerms}}

כבר בשלב הבא מחכות לך תוצאת הבדיקה הראשונית.
תרצה לקבל גם דו"ח מסכם של הביטוחים שלך עם המלצות נוספות להוזלה?
הדו"ח מתקבל באמצעות סוכן ביטוח בעל רישיון משרד האוצר, השירות ניתן ללא עלות.
אנא הכנס מספר תעודת זהות ותאריך הנפקה:

{{ssnError}}

(המידע נועד לבדיקת ואיתור הביטוחים הקיימים באתר "הר הביטוח", או לשם בניית הצעה לביטוח חדש מותאם אישית למבוטח, לעולם לא נעשה שימוש לרעה במידע זה)

זכאותך לחיסכון בביטוח המשכנתא גבוהה!

על סמך המידע שהזנת בשאלון, ועל בסיס הניתוח שלי – מסתמן כי זכאותך להשגת חיסכון מקסימאלי בפוליסת ביטוח המשכנתא נמצאת בסבירות גבוהה מאוד.

ייתכן ונצליח לחסוך עבורך עשרות אלפי שקלים במצטבר בהוצאה עבור ביטוח המשכנתא באמצעות:

  1. התאמת הצעה הביטוח לצרכייך האישיים, ולנתונים העדכניים של העסקה – שווי הנכס, גובה ההלוואה, מינך, גילך וסטטוס העישון שלך.
  2. מחזור המשכנתא אחת לתקופה והקטנת יתרת ההלוואה.
  3. השוואת מחירים בין חברות הביטוח.
  4. מיקוח מול הבנקים וחברות הביטוח להוזלה מיידית.
  5. בדיקת שאר הביטוחים עבורך ועבור משפחתך כדי לבחון הוזלה באפיקים נוספים.

בשעות הקרובות סוכן ביטוח מוסמך ובעל רישיון פנסיוני ייצור איתך קשר ויסייע באפיון של הפוליסה החסכונית ביותר עבורך.

המכשול לקבלת משכנתא לחולים בקרדיומיופתיה

חולים בקרדיומיופתיה המעוניינים לקחת משכנתא מהבנק ולרכוש דירת מגורים מתקשים לרכוש ביטוח חיים למשכנתא מחברות הביטוח. חברות הביטוח דורשות מילוי הצהרת בריאות מכל אדם המעוניין לרכוש ביטוח חיים למשכנתא, ובתהליך החיתום כאשר הן מגלות מחלה קשה הן מסרבות באופן גורף לבטח את החולה.

הבנקים דורשים מבני הזוג להציג ביטוח חיים למשכנתא כתנאי מקדים לקבלת ההלוואה לרכישת דירה או לבניית בית, לכן חולים בקרדיומיופטיה נאלצו במשך שנים רבות לוותר על החלום של רכישת דירה. ביוזמת חברת הכנסת קארין אלהרר, הכנסת אישרה את הצעת התיקון לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (תיקון מספר 18), וכעת חלה חובה על חברות הביטוח לבטח גם חולים ובעלי מוגבלות מקצרת חיים.

התיקון לחוק קובע כי בעלי מוגבלות מקצרת חיים יוכלו לקבל משכנתא מהבנק עד לסכום של מיליון ₪, לתקופה של עד 15 שנים. על פי התיקון לחוק, חברות הביטוח חייבות לבטח את בעלי המוגבלות מקצרת החיים באמצעות פוליסה ייעודית ללא הצהרת בריאות. הפוליסה יקרה באופן משמעותי בהשוואה למחירי ביטוח משכנתא לאדם רגיל וללא מחלות או מוגבלות, לכן המדינה מציעה סיוע כספי עד 300 ₪ למבוטחים. בנוסף, התיקון לחוק קובע כי בשנתיים וחצי הראשונות לתקופת הביטוח הפוליסה תכסה רק תאונות ולא מחלות.

בפועל, חברות הביטוח לא ממהרות ליישם את הוראות התיקון לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ולא מעט מהחולים בקרדיומיופתיה עדיין לא מצליחים לקבל משכנתא מהבנקים המסחריים. לכן, כדאי לדעת כי היועצים המנוסים של משכנתא גורו מסוגלים למצוא פתרונות לבעיה המוכרת, ויש אפשרות לרכוש ביטוח משכנתא לחולים בקרדיומיופתיה בדרכים שונות כגון:

  • רכישת ביטוח משכנתא דרך הבנק ממנו מעוניינים לקחת הלוואה לדיור. הבנקים מעוניינים להציע משכנתא לכל דורש, ובמקרים מסוימים הם יסכימו גם להסדר שבו רק בן או בת הזוג של החולה יהיה מבוטח בביטוח חיים למשכנתא.
  • רכישת ביטוח מחלות קשות יחד עם ביטוח תאונות כחלופה לביטוח חיים למשכנתא, בכפוף להסכמת הבנק.
  • רכישת ביטוח משכנתא דרך סוכנות גדולה ובעלת קשרים חזקים בחברות הביטוח.
  • רכישת ביטוח משכנתא ללא הצהרת בריאות.

ביטוח חיים למשכנתא לבעלי מוגבלות מקצרת חיים

ביטוח משכנתא מספק הגנה חשובה לבנק וללווים, עם זאת יש מצבים שבהם חולים לא מצליחים לרכוש ביטוח חיים למשכנתא והבנקים מסרבים להציע הם הלוואה לרכישת דירה. הבעיה העיקרית של חולים בקרדיומיופתיה היא בהליך החיתום הנדרש בהליך רכישת ביטוח חיים למשכנתא, זו הסיבה שהכנסת אישרה את הצעת התיקון לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

כאמור, חברות הביטוח אינן ממהרות ליישם את החוק והן ממשיכות להערים קשיים רבים על החולים. אין צורך לוותר על החלום לרכישת דירה ובעזרת היועצים של משכנתא גורו ניתן לבחור בפתרון היעיל והמשתלם ביותר כדי להתגבר על המכשול של ביטוח החיים למשכנתא.

רוצים לרכוש ביטוח משכנתא לחולים בקרדיומיופתיה? השאירו פרטים בטופס ליצירת קשר והמומחים של משכנתא גורו יסייעו לכם לרכוש את הביטוח ולקבל משכנתא בתנאים אטרקטיביים.

Share on whatsapp