בנק מסד משכנתאות

בנק מסד הוא בנק ישראלי ותיק שנוסד כבר בסוף שנות ה-20 של המאה הקודמת וכיום מהווה חלק מקבוצת הבנק הבינלאומי. הבנק הוקם על ידי הסתדרות המורים בישוב היהודי בישראל ולמעשה עד עכשיו מזוהה עם שירות לאוכלוסיית המורים. עם זאת, הבנק פתח את שעריו כבר מזמן לאוכלוסיות שונות ומגוונות ומספק שירות במגוון תחומים פיננסיים, בין השאר גם משכנתאות.

בנק מסד משכנתאות – שחקן חדש בשוק המשכנתאות

בנק מסד החל להציע משכנתאות לפני כ-4 שנים, שנתיים לאחר שעבר לשליטת קבוצת הבינלאומי. תחום המשכנתאות אמנם לא נחשב כרווחי במיוחד על ידי הבנקים אך הוא נחשב כתחום שיוצר קשר חזק וארוך שנים בין הלקוח לבנק, כך שרוב הבנקים מעוניינים להיכנס אליו. כשחקן חדש בשוק, בבנק מסד נעשים מאמצים רבים להעמיק את מאגר הלקוחות בתחום המשכנתאות ולכן אף מציעים הצעות למסלולי משכנתא פחות משתלמים לבנק בטווח הקצר בתקווה למשוך לקוחות מהמתחרים.

ניתן לקחת כיום משכנתא בבנק מסד לצורך רכישת דירה ראשונה או דירה להשקעה במגוון של מסלולי משכנתא. כמו כן ניתן לעשות מחזור משכנתא ולקחת הלוואות לצורך פעולות שונות בנכס הנדל"ן שברשותכם. הבנק גם מעמיד לרשות הלקוחות שלו את מערך גדול של יועצי משכנתאות בקבוצת הבינלאומי שבקיאים בכל הניואנסים של לקיחת משכנתא בישראל.

משכנתא בנק מסד – איפה ניתן לקבל שירות?

למעוניינים לברר על לקיחת משכנתא בבנק מסד, ישנם דלפקי משכנתאות בסניפי תל אביב, פתח תקווה, ראשון לציון ואשדוד. כמו כן, ישנם עוד סניפים רבים הפרוסים ברחבי הארץ ובהם ניתן לקבל מידע מגוון על המשכנתאות בבנק מסד. מעבר לכך, בגלל שבנק מסד מהווה חלק מקבוצת הבינלאומי, הלקוחות שלו יכולים לקבל שירות גם בכל הסניפים של הבנק הבינלאומי, מה שמהווה יתרון נוסף ומשמעותי.

בירורים טלפוניים לגבי משכנתא בבנק מסד

ביכולתכם גם ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של הבנק שמיואש על ידי בנקאים בקיאים במגוון נושאים ובהם גם תחום המשכנתאות. מספר הטלפון של המוקד הוא *3533 וניתן להתקשר אליו בימים א'-ה' בשעות 7:15-23:15 ובימי ו' וערבי חג בשעות 7:15-14:00.

לסיכום, ללקיחת משכנתא בבנק מסד יש בהחלט מספר יתרונות ברורים. בגלל שהבנק נכנס רק לאחרונה לשוק המשכנתאות ויש לו אינטרס לקבע את מעמדו בתחום, כרגע יש אפשרות לקבל הצעה משתלמת יותר של משכנתא בנק מסד. בנוסף, הבנק הוא חלק מקבוצה גדולה יותר של הבינלאומי וזה מעניק ללקוחות הבנק יציבות וביטחון רב יותר בבואם לקחת על עצמם התחייבות ארוכת טווח כמו משכנתא.

אם אתם מעוניינים לברר עוד על משכנתא בבנק מסד, תנו לנו לעשות את העבודה בשבילכם. אנו ננהל בשבילכם את המשא ומתן הראשוני עם בנק מסד ונשיג לכם תנאים טובים יותר ללא כל עלות או התחייבות. השאירו את הפרטים שלכם באתר והנציגים שלנו יחזרו אליכם במהירות האפשרית.

Share on whatsapp