מסלולי משכנתא בנק מזרחי טפחות

בנק "מזרחי-טפחות" הוא אחד מהבנקים הגדולים בישראל ובעל מוניטין רב בתחום האשראי והמשכנתאות. לבנק יש מסלולים רבים ללקיחת הלוואה ובכתבה זו ננסה לסקור את מסלולי המשכנתא המוצעים על ידי בנק "מזרחי-טפחות" ולתת מידע מועיל לאלה מבינכם שמתעניינים בלקיחת משכנתא:

אם חיפשתם מחשבון משכנתא טפחות בטח הגעתם לעמוד, לפני שמחשבים את המשכנתא אנו ממליצים לכם לבדוק איזה משכנתא תקחו בבנק מיזרחי ולאחר מכן תוכלו לחשב את המשכנתא כאן.

  • משכנתא צמודה בריבית קבועה – זהו מסלול משכנתא שנותן ביטחון גבוה ויציבות ללווים המעוניינים בכך, מכיוון שהריבית ידועה מראש וההחזר החודשי של המשכנתא אינו תלוי בריבית במשק. מדובר על תשלומים קבועים ושווים כאשר התשלום היחיד שמתווסף הוא גובה האינפלציה במשק שמסתכמת בדרך כלל במספר אחוזים בשנה.
  • משכנתא לא צמודה בריבית קבועה – זהו מסלול עוד יותר יציב מהמסלול הצמוד, בכך שגם ההצמדה למדד המחירים בו לא קיימת. עם זאת, יש לזכור שבדרך כלל במסלולים כאלה הריבית המוצעת היא גבוהה יותר.
  • משכנתא בהרכב מנצח – זהו מסלול שמשלב מספר מסלולים בתוכו ומאפשר על ידי כך ללוקחי המשכנתא ליהנות מהיתרונות של כל מסלול בחבילה אחת. במסלול זה בנק "מזרחי-טפחות" משלב למעשה את המסלול הצמוד למדד בריבית קבועה, המסלול הלא צמוד על בסיס ריבית פריים והמסלול על בסיס הצמדה למטבע חוץ (דולר או יורו).
  • משכנתא לא צמודה בריבית משתנה אג"ח – זהו מסלול שמצמיד את התשלומים החודשיים עבור המשכנתא לתשואות של אגרות החוב הממשלתיות. זהו מסלול יותר אטרקטיבי לאנשים המעוניינים לבצע פירעון מוקדם של משכנתא כי הוא מאפשר להם מצד אחד ליהנות מריבית יחסית נמוכה כעת ומצד שני להימנע מריבית גבוהה בזמנים של תשואות אג"ח גבוהות.
  • משכנתא צמודה בריבית משתנה אג"ח – זהו מסלול משכנתא שמתאים בעיקר לזמנים שבהם הריבית במשק גבוהה במיוחד. כאשר זהו המצב, לוקחי המשכנתא מעדיפים לבחור במסלול שישתנה עם הזמן וכך יוכלו לשלם תשלומים קטנים יותר בעתיד, כאשר הריבית תרד. התדירות בה משתנה הריבית תיקבע על ידי הלקוחות.
  • משכנתא לא צמודה על בסיס פריים – זהו מסלול פשוט למדי שמבוסס על תשלומים עם ריבית על בסיס פריים (הריבית במשק + 1.5%). ברגע שהריבית במשק עולה או יורדת, כך ישתנו גם התשלומים החודשיים למשכנתא.
  • משכנתא עם החזר חודשי גמיש – זהו מסלול שמאפשר למשפחות לתכנן החזרים לפי יכולת ההחזר הנוכחית שלהם. מתאים במיוחד לאנשים שצופים שיפור במצבם הכלכלי בעתיד.
  • משכנתא גשר לדירה – זהו מסלול שנותן אפשרות לאנשים המתקשים למכור את הדירה הקיימת שלהם לקבל משכנתא ולקנות את הנכס שהם מעוניינים בו לפני מכירת הדירה הישנה.
  • משכנתא צמודה בהחזר חודשי יורד – זהו מסלול שמתאים ללווים חזקים שיכולים להחזיר סכומים גדולים יותר בהתחלה ומעוניינים לפנות בעתיד את ההכנסה שלהם לצרכים אחרים.
  • משכנתא עם החזר חודשי מופחת – מדובר במסלול שמאפשר לך לדחות חלק מהתשלומים במידה ויש לך קושי פיננסי בעת הנוכחית. מתאים במיוחד לאנשים שצופים שיפור במצב הכלכלי שלהם בעתיד.
  • הלוואת בלון צמודת מדד – זוהי הלוואה שמוצעת עד לתקופה של שנתיים, כאשר התשלומים החודשיים בה מורכבים מריבית בלבד ואת כל הקרן משלמים בסוף התקופה. מתאים ללווים שצופים הכנסות גבוהות בעתיד וזקוקים לכסף פנוי כרגע.

המומחים של פורטל משכנתא גורו ישמחו לספק לך מידע נוסף על מסלולי המשכנתא הקיימים בבנק. אנו ננהל בשבילך את המשא ומתן עם הבנק במטרה להשיג תנאים טובים יותר בשבילך. השאר את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם. 

Share on whatsapp